Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Alles wat met zoetigheid te maken heeft!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  ZoekenZoeken  InloggenInloggen  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  
Galerij
Ik ben Michaël, crea-man Empty
Bezoek ook !
Laatste onderwerpen
» Taartenassortiment
Ik ben Michaël, crea-man Emptydi apr 26, 2011 6:37 pm van Admin

» Aardbeien-Bananenijs
Ik ben Michaël, crea-man Emptyvr feb 12, 2010 4:29 pm van Admin

» even voor stellen trudy
Ik ben Michaël, crea-man Emptydo jan 28, 2010 10:52 am van Admin

» Ik ben Michaël, crea-man
Ik ben Michaël, crea-man Emptydo feb 05, 2009 1:43 pm van crea-man

» Aardbeien Bavarois
Ik ben Michaël, crea-man Emptywo feb 04, 2009 4:33 pm van crea-man

Wie komt van waar ?

 

 Ik ben Michaël, crea-man

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
crea-man
Afwasser
Afwasser
crea-man


Man
Aantal berichten : 13
Leeftijd : 51
Woonplaats : Prov Antwerpen
Hobby’s : creatieve handwerkjes, knutselen, puzzelen, pc, enz...
Reputation : 6
Registration date : 02-02-09

Ik ben Michaël, crea-man Empty
BerichtOnderwerp: Ik ben Michaël, crea-man   Ik ben Michaël, crea-man Emptydi feb 03, 2009 12:21 am

Hoi allen,

ik ben zo'n beetje een veelzijdig persoon die veel interesses heeft en ook graag creatief bezig is!
Ik maak ook van heel wat dingen in m'n leven er iets creatiefs van. Zelfs bijvoorbeeld in huishoudelijke taken leg ik er een persoonlijk accentje aan... Wat een creatieve geest al niet kan hihi...
Koken is dan ook iets waar ik me kan in uitleven, maar met het maken van desserts heb ik nog niet zo'n ervaring. Ik kook vooral verse groenten en soepen en pasta's, want daar ben ik verzot op Very Happy .

Zoals je in mijn onderschrift kan lezen doe ik ook graag handwerkjes. Iets leuks zelf kunnen maken om er daarna ook nog geniet van de hebben, dat is wel de max!
Ik ben nog vanalles vergeten te vermelden lol! ... maar je mag altijd vragen stellen hoor, ik ben zachtaardig en als ik al zou bijten, dan liefst in een lekkere zoete taart njammm njaammm ... Like a Star @ heaven ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin
Admin


Vrouw
Aantal berichten : 29
Leeftijd : 64
Woonplaats : Bassilly
Hobby’s : Bakken, kruisjessteek
Reputation : 0
Registration date : 10-09-08

Ik ben Michaël, crea-man Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben Michaël, crea-man   Ik ben Michaël, crea-man Emptydi feb 03, 2009 6:44 pm

Dat is echt tof om een creatieve man te leren kennen.
Hoe leg jij een persoonlijk accentje in die huishoudelijke taken
Dat interesseert mij echt om dat wat plezanter te maken cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lekkerzoet.wifeo.com
crea-man
Afwasser
Afwasser
crea-man


Man
Aantal berichten : 13
Leeftijd : 51
Woonplaats : Prov Antwerpen
Hobby’s : creatieve handwerkjes, knutselen, puzzelen, pc, enz...
Reputation : 6
Registration date : 02-02-09

Ik ben Michaël, crea-man Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben Michaël, crea-man   Ik ben Michaël, crea-man Emptywo feb 04, 2009 2:26 am

Tja, hoe zal ik dat uitleggen?
Ik maak van dagdagelijkse dingen een "spel": op een speelse manier die huishoudelijke taken bekijken en uitvoeren. Nu, ik pas dat niet altijd toe.
Het is vooral dat ik in mijn gedachten er leuke dingen bij fantaseer!
Dus ja, toch lastig om uit te leggen...
Ik speel bijvoorbeeld graag met cijfers, want rekenen is mijn sterkere kant (tegenover talen)... en ik zal een voorbeeld geven voor strijken:
ik tel bijvoorbeeld het aantal T-shirts of het aantal broeken dat ik uit mijn strijkmand haal...
Of met het afwassen enzo vind ik het bezig zijn in heerlijk warm water met sop al leuk op zich, als kind speelde ik ook graag met water!
Of koken: ik snij de worteltjes op minstens 3 à 5 verschillende manieren en leg zo creativiteit in koken en zoveel meer nog!

Dus het leuk maken met huishoudelijke taken heeft bij mij te maken met deels op een speelse manier fantaseren en deels creativiteit erin leggen of beide samen! Very Happy

Als je nog vragen hebt, stel gerust. Vind ik wel leuk, vragen beantwoorden.

Sommige dingen zoals de vloer stofzuigen of dweilen, of de ramen wassen.. dat is ook leuk omdat je resultaat kan zien!
Nu, ik ben en blijf een man en geef toe dat ik vaak nog té weinig kuis (frequentie).
Maar als ik het doe, doe ik het goed, dat wel. Zeker de badkamer en wc vind ik belangrijk dat het hygiënisch en heerlijk fris en blinkend erbij ligt hihi... De Nieuwe Huisman... maar zonder succes tot hiertoe bij vrouwen LOL ...

Groeten,
crea-man
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin
Admin


Vrouw
Aantal berichten : 29
Leeftijd : 64
Woonplaats : Bassilly
Hobby’s : Bakken, kruisjessteek
Reputation : 0
Registration date : 10-09-08

Ik ben Michaël, crea-man Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben Michaël, crea-man   Ik ben Michaël, crea-man Emptywo feb 04, 2009 9:24 am

Hé dat is een goed idee.
Dat ga ik ook proberen toe te passen. Dat tellen enzo is zeker niet slecht voor het geheugen. Tien waarom hebben ze dat doosje nintendo uitgevonden met oefeningen voor het geheugen lol.Doe het bij het strijken of tel je borden bij de afwas.
Dat stofzuigen en dweilen vindt ik ook wel prettig omdat er een resultaat is.
Heel juist gezien dat.
En ik ben het er volledig mee eens dat badkamer en wc zeker schoon moeten zijn.
Heb ik niet echt zin om schoon te maken dan doe ik toch altijd de wc.
Klein en snel gedaan lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lekkerzoet.wifeo.com
crea-man
Afwasser
Afwasser
crea-man


Man
Aantal berichten : 13
Leeftijd : 51
Woonplaats : Prov Antwerpen
Hobby’s : creatieve handwerkjes, knutselen, puzzelen, pc, enz...
Reputation : 6
Registration date : 02-02-09

Ik ben Michaël, crea-man Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben Michaël, crea-man   Ik ben Michaël, crea-man Emptydo feb 05, 2009 1:43 pm

Hey Very Happy ,

ik bedacht me nog iets gisteren tijdens het knopen (ja, dan luister ik naar muziek, maar ook zit ik dan vaak aan dingen te denken die ik heb gelezen op fora en ook over wat ik zelf heb geschreven LOL) :
als ik er tegenop zie om taken in het huishouden te doen (tja, ik woon alleen, dus kan enkel mezelf motiveren hé?), dan tracht ik mijn ingesteldheid tegenover die bepaalde taak te relativeren, een voorbeeld:
Koken (al doe ik het heel graag, voor mij alleen toch best vaak lastig om er aan te beginnen!) is iets waar ik net als nog vele andere dingen het er aan beginnen het lastigste vind!
Daarom denk ik in kleine stapjes! Zo bijvoorbeeld: oké, ik ga gewoon wat groenten wassen en snijden en dan daarna zie ik wel... En grappig genoeg, eens dat ik op gang ben, dan vlot het verdere koken vanzelf!
Met kuisen doe ik dat ook:
oké, ik doe de kamer die het ergst vuil is. Meer "moet" helemaal niet nu ... En vaak, als ik dan met de stofzuiger of een dweil bezig ben, ga ik toch nog even verder... en vaak is op de duur alles toch proper LOL ...

Bij het afwassen tel ik in feite niet. Wel ga ik systematisch te werk: eerst glaswerk, dan de minder vuile dingen en dan op het laatst het meest bevuilde... en sommige potten en pannen zet ik alvast in de week met lekker heet afwaswater Very Happy .
En soms wissel ik ook af: deel afwassen, dan al deel afdrogen...

Grote taken opdelen in zo'n klein mogelijke stapjes en mezelf zeker geen "moeten" opleggen en geen druk opleggen dus is mijn beste raadgever... of is het raadgeefster? Ik weet het niet... mijn beschermengel en toeverlaat, ik weet niet wat een "engel" is: onzijdig, vrouw of man? Hihihi ...

Groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ik ben Michaël, crea-man Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben Michaël, crea-man   Ik ben Michaël, crea-man Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik ben Michaël, crea-man
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Elkaar leren kennen :: Onze leden-
Ga naar: